Tonik energetyzujący do twarzy dla mężczyzn
Kiehls

Tonik energetyzujący do twarzy dla mężczyzn

$20.00
Rozprowadź na naszej skórze tonik do twarzy dla mężczyzn po oczyszczeniu lub goleniu, aby odświeżyć i zrównoważyć skórę. Rozpocznij dzień z naszym energetyzującym tonikiem do twarzy dla mężczyzn.
Ten orzeźwiający tonik do skóry, wzbogacony kofeiną i ekstraktem z bambusa, pomaga zrównoważyć i odświeżyć skórę. Dodaj energii swojej skórze dzięki naszemu tonikowi do twarzy dla mężczyzn.
Widocznie zmniejsza oznaki zmęczenia, jednocześnie pomagając ukoić i zrównoważyć skórę. Pozostawia skórę nawilżoną i komfortową. Łagodzi i odświeża skórę po goleniu. Dla męskiej skóry.
EKSTRAKT Z BAMBUSA Ekstrakt z bambusa stosowany jest w medycynie Wschodu od tysięcy lat. Powszechnie stosowany jako środek ściągający, pomaga odmłodzić zmęczoną, matową skórę. WITAMINA C Witamina Cg, czyli glukozyd askorbylu, jest pochodną witaminy C. Dzięki właściwościom przeciwutleniającym ta forma witaminy C pomaga zwiększyć blask i gładką teksturę skóry. KOFEINA Kofeina to alkaloid znany ze swoich właściwości stymulujących. W naszych formułach pomaga dodać energii i zmniejszyć otępienie. Zobacz pełną listę
Przed użyciem wstrząśnij tonik do twarzy dla mężczyzn. Spryskaj lub użyj wacika przed nałożeniem kremu nawilżającego. Można stosować rano i wieczorem. Poznaj nasze inne produkty do pielęgnacji skóry dla mężczyzn, takie jak energetyzujący żel do mycia twarzy i krem ​​nawilżający dla mężczyzn.
W ramach odnowienia misji firmy Kiehl udostępniamy ocenę wpływu na środowisko, która pomoże Ci podejmować świadome decyzje dotyczące stosowanych receptur. Kiehl's angażuje się w ciągłe doskonalenie wpływu swoich produktów na cały cykl życia produktu, w tym na fazę produkcji i użytkowania. Narzędzie to ma pomóc w ocenie względnego wpływu Produktów Kiehl's na środowisko i społeczeństwo w porównaniu z innymi produktami Grupy L'Oréal w tej samej kategorii w roku 2020. Metoda obliczeniowa została opracowana przy pomocy niezależnych ekspertów naukowych oraz Bureau Veritas Certification, niezależnej organizacji rewident księgowy. Wynik uwzględnia 14 czynników wpływu na środowisko w całym cyklu życia produktu. Więcej informacji na temat metodologii znajdziesz tutaj. Ogólny wpływ na środowisko W porównaniu z innymi podobnymi produktami L'Oréal Groupe sprzedawanymi na całym świecie w 2020 r. Ślad węglowy 1 g na średnie zużycie 18 na 10 ml Ślad wodny 2 na średnie zużycie Każdy produkt konsumencki ma pewien wpływ na środowisko. Dobry wynik nie oznacza, że ​​produkt ma pozytywny wpływ lub nie ma żadnego wpływu na środowisko. Litery i kolory użyte w tym narzędziu mają pomóc Ci w dokonywaniu porównań z innymi produktami L'Oreal Groupe w tej samej kategorii na całym świecie w 2020 roku, dzięki czemu możesz dokonywać bardziej świadomych wyborów. Produkt ten ma obecnie mniej korzystny wpływ, niż zakładaliśmy, dlatego opracowaliśmy plan działania mający na celu poprawę jego wyników środowiskowych i społecznych w nadchodzących miesiącach. Litery i kolory użyte w tym narzędziu mają pomóc Ci w porównywaniu z innymi podobnymi produktami w globalnym portfolio L'Oréal, dzięki czemu możesz dokonywać bardziej świadomych wyborów.*W porównaniu z innymi podobnymi produktami L'Oréal Groupe sprzedawanymi na całym świecie w 2020 roku zobacz całość informacje zobacz mniej informacji .Warunki produkcjiWyprodukowano w odpowiedzialnym zakładzie produkcyjnym Odzysk odpadów: 97% Energia odnawialna: >99% Fakty dotyczące opakowania wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu3, w tym barwnik: 93% Możliwość wielokrotnego napełniania lub wielokrotnego użytku: NWpływ produktu na społeczeństwo​ Składniki i komponenty tego produkty pochodzą od dostawców, którzy zobowiązali się do przestrzegania Podstawowych zasad ONZ dotyczących standardów pracy. Do powstania tego produktu przyczyniło się co najmniej 1 dostawca, który zaangażował się w integrację społeczną osób ze społeczności bezbronnych.*123Dowiedz się więcej.h-hide-for-Dh-score-D { display:none !important;}.h-hide-for- Eh-score-E { display:none !important;}.h-hide-for-Ah-score-A { display:none !important;}.h-hide-for-Bh-score-B { display:none ! ważne;}.h-hide-for-Ch-score-C { display:none !important;}.h-suppliers-0.h-hide-for-0 { display:none !important;}

Ostatnio przeglądane